Opći uvjeti za poslovne korisnike

Opće odredbe uvjeta prodaje

Nositelj svih prava na internet stranici AliBay.hr je trgovačko društvo DOPI GRUPA d.o.o. (dalje u tekstu: DOPI GRUPA). DOPI GRUPA putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – AliBay.hr web aplikacija (dalje u tekstu: Aplikacija). Korištenjem usluge AliBay.hr webshop aplikacije i svih pridruženih stranica i servisa na AliBay.hr domeni smatra se da su poslovni korisnici u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Aplikacije te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između poslovnog korisnika kao krajnjeg kupca i webshop aplikacije, smatraju se sastavnim dijelom takvih Ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem webshop aplikacije je DOPI GRUPA d.o.o., Poljski put I 2c, 31000 Osijek, OIB: 60385712857.

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama.

DOPI GRUPA pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

DOPI GRUPA pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio wenshop aplikacije u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

DOPI GRUPA pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge webshop aplikacije u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga webshop aplikacije odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje webshop aplikacije od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a DOPI GRUPA ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.
Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku ili nutricionističku terapiju.

DOPI GRUPA se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na AliBay.hr. DOPI GRUPA zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.



Opis usluge, uvjeti i odredbe

DOPI GRUPA nudi usluge posredovanja između trgovaca na eBay/AliExpress platformi i poslovnog korisnika iz Republike Hrvatske. Poslovni korisnik registracijom u webshop aplikacije za naručivanje imaju mogućnost pregleda trenutno dostupnih prozivoda objavljenim na internetskim stranicama tvrtke eBay Inc.; www.ebay.com, www.ebay.co.uk, www.ebay.de, www.ebay.ca, www.ebay.com.au, www.ebay.it i AliExpress Co.; www.aliexpress.com.



Uloga DOPI GRUPAe je:

- naručene proizvode od poslovnog korisnika prema trgovcu na eBayu i AliExpressu naručiti kod trgovca za poslovnog korisnika
- plaćeni proizvod od strane poslovnog korisnika proslijediti sredstva trgovcu
- provjeriti da li je trogvac poslovnom korisniku poslao proizvod te obavijestiti trgovca o eventualnom kodu za praćenje pošiljke
- informirati trgovca o prispjeću pošiljke poslovnom korisniku
- osigurati mogućnost poslovnom korisniku pravo na povrat sredstava za plaćeni proizvod u roku 14 dana
- omogućiti poslovnom korisniku podnošenje prijave u unutar webshop aplikacije ukoliko isti ocijeni da proizvod kasni u isporuci. Podnesenu prijavu proslijeđujemo trgovcu


Poslovnim korisnicima je strogo zabranjeno:

- Objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojeće hrvatske i/ili međunarodne zakone, sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteći, rasistički ili šovinskistički te štetan na bilo koji drugi način
- Objavljivanje, slanje I razmjena informacija za koje poslovni korisnik zna ili pretpostavlja da su lažne a čije bi korištenje moglo naštetiti drugim korisnicima
- Lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge fizičke ili pravne osobe
- Manipuliranje indetifikatorima kako bi se prikrilo porijeklo sadržaja kojeg se objavljuje ili šalje putem usluga portala
- Objavljivanje, slanje i razmjenu sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom
- Iznošenjem detalja o suradnji s DOPI GRUPAom u javnosti
- Objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja drugih poslovnih korisnika bez pristanka ili traženja, ili putem obmane
- Svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slične računalne datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo koejg računalnog softwera i/ili hardware I telekomunikacijske opreme
- Prikupljanje, čuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih poslovnih korisnika
- DOPI GRUPA zadržava pravo poduzimanje zakonskih mjera u slučaju da poslovni korisnik radi i djeluje na štetu ugleda i časti DOPI GRUPAe.



1. - Registracija i narudžba


Registrirani poslovni korisnik pristaje da se kupnja putem usluga webshop aplikacije za naručivanje vrši na način da proizvode i usluge dostupne putem aplikacije za naručivanje ( “proizvodi” ) na način da ih bira na temelju slike i osnovnog opisa proizvoda. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnosti individualnog podešavanja monitora na računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka I sl., DOPI GRUPA ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama kako ih registrirani korisnik vidi na zaslonu svog monitora. Za kupovinu potrebno je odabrati varijacije artikla ( opcionalno ), broj komada i zatim kliknuti “Dodaj u košaricu”. Nastavak kupovine se odvija otvaranjem same košarice te klikom na gumb “Kupi”.
Ukoliko se korisnik složi s cijenom narudžbe, nakon klika na gumb “Kupi” biti će zatražen da dostavi svoj OIB broj.
Ispravnost OIB broja radi zaštite interesa poslovnog korisnika se naknadno provjerava.
Svi korisnici koji naručuju putem webshop aplikacije za naručivanje, moraju se složiti s Ugovorom o kupnji i usluzi kako bi mogli poslati narudžbu na odobrenje.

Ugovor o kupnji i usluzi definira načine plaćanja, rok plaćanja kao i troškove otkazivanja odobrene i kupljene narudžbe.
Ugovor o kupnji i usluzi sadrži tekst: “Nakon ovog koraka poslati ćete nam narudžbu na odobrenje te u slučaju odobrenja na email će Vam stići podaci za plaćanje naručenih artikala koju morate uplatiti isključivo unaprijed na naš poslovni račun u bilo kojoj poslovnici pošte, Fine, Banke, putem internet i mobilnog bankarstva i na svim kioscima Tiska, Konzumu i benzinskim crpkama Crodux i Petrol. Ne postoji mogućnost plaćanja pouzećem, kreditnim i debitnim karticama te PayPalom! Tek nakon zaprimljene uplate proslijediti ćemo prodavačima nalog da pošalju naručene proizvode na Vašu adresu. U slučaju da Vam odobrimo narudžbu, Ugovor o kupnji će biti sklopljen te se ova narudžba smatra obvezujućom odnosno narudžba s obvezom plaćanja. Ukoliko se slažete s ovim odredbama, kliknite na gumb "Slažem se". Hvala Vam.”

Opisi i slike proizvoda u webshop aplikacije za naručivanje su izvorni opisi i sike trgovca na eBayu i AliExpressu samo su kopirani unutar webshop aplikacije za naručivanje.

Prilikom slanja narudžbe na odobrenje, smatra se da je poslovni korisnik upoznat sa svim specifikacijama proizvoda te da ih kao takve želi kupiti.



2. - Otkazivanje ili izmjena odobrene narudžbe

Poslovni korisnik odobrenu narudžbu s obvezom plaćanja ne uplate, imaju pravo otkazati ili stornirati odobrenu narudžbu te raskinuti Ugovor o obavljanju usluge i kupnje za narudžbu u roku 14 dana od dana odobrenja narudžbe - sklapanja Ugovora.

Svaka narudžba poslovnog korisnika prolazi process odobrenja. U cilju zaštite poslovnog korisnika, svi naručeni proizvodi se provjeravaju kod trgovca kao i njihova dobavljivost. Ukoliko svi proizvodi zadovoljavaju uvjete za naručivanje ( dostupnost, slanje u Hrvatsku ) narudžba poslovnog korisnika će biti odobrena. U tom trenutku se Ugovor o kupnji i usluzi stavlja na snagu te svaka strana zadržava svoja prava i obveze iz Ugovora.


Poslovni korisnici su obvezni uplatiti u roku 3 radna dana temeljem dostavljenih podataka za plaćanje odobrenu narudžbu. Ukoliko DOPI GRUPA ne zaprimi uplatu u tom roku, zadržava pravo nakon 14 dana od dana sklapanja Ugovora ispostaviti račun za kupljenu robu u narudžbi s obvezom plaćanja.
U odobrenoj narudžbi poslovni korisnici mogu zatražiti dodavanja dodatnih prozivoda u narudžbu no ne i brisanje već prije odobrenih artikala u narudžbi. S novom cijenom narudžbe, poslovni korisnici se moraju složiti pisanim putem.
Ukoliko DOPI GRUPA naknadno ustanovi da je došlo do promjene stanja nekog od naručenih proizvoda ( u status narudžbe: “Odobrena”, “U obradi” ), bez odgode će o tome obavijestiti poslovnog korisnika te ponuditi zamjenu za neki drugi proizvod, ili povrat razlike sredstava za nenaručeni proizvod.

Ukoliko se ustanovi da se za poslovnog korisnika ne može naručiti niti jedan proizvod iz narudžbe i da se ne može pronaći rješenje za zamjenski proizvod, DOPI GRUPA će vratiti cijeli uplaćeni iznos poslovnom korisniku.
DOPI GRUPA pridodaje posebnu pažnju kupcima koji prvi put naručuju te dostavljeni OIB broj kao i dostavljene osobne podatke provjeravaju u nadležnim državnim sustavima u cilju spriječavanja lažnih narudžbi i mogućih prevara na štetu kupaca koji narudžbu nikada nisu niti napravili. Ovakvi slučajevi pokušaja prevare će biti bez odgode proslijeđeni nadležnim državnim institucijama na obradu.



3. - Statusi narudžbi i cijene

Svaka narudžba poslovnog korisnika prolazi proces odobrenja. U cilju zaštite poslovnog korisnika, svi naručeni proizvodi se provjeravaju kod trgovca kao i njihova dobavljivost. Ukoliko svi proizvodi zadovoljavaju uvjete za naručivanje ( dostupnost, slanje u Hrvatsku ) narudžba poslovnog korisnika će biti odobrena. U tom trenutku se Ugovor o kupnji i usluzi stavlja na snagu te svaka strana zadržava svoja prava i obveze iz Ugovora.

Tumačenje statusa narudžbi;
Na čekanju – korisnik koji pošalje narudžbu, ona dobiva status “Na čekanju”
Odobrena – korisniku je narudžba odobrena te su poslani podaci za plaćanje
Odbijena – korisniku je narudžba odbijena te se razlog odbijanja narudžbe šalje korisniku na e-mail
U obradi – zaprimljena je uplata za odobrenu narudžbu korisnika te se priprema dokumentacija za njeno provođenje
Provedena – narudžba koja je uspješno provedena i korisniku poslan račun i transakcijski list

Cijene proizvoda izražene su u EUR i ne uključuju PDV. DOPI GRUPA može odrediti određene popuste na kupovinu putem webshop aplikacije za naručivanje ( putem kupona za popuste ) koji se mogu odnosi na određeno vremensko razdoblje. Cijene proizvoda su podložne promjenama do trenutka odobravanja narudžbe.

Potvrdom Ugovora o kupnji i usluzi korisnici završavaju postupak kupovine.
Cijena dostave, naknade ( provizije ) te dodatnih troškova kupljenih proizvoda je uključena u konačnu cijenu narudžbe koju kupac uplaćuje na račun.

Poslovni korisnici svoje odobrene narudžbe mogu plaćati na sljedeće načine, prilikom čega sami odlučuju o načinu uplate:

Karticom - Do 24 rate bez kamata
● Visa Avenue Mall, MasterCard i individualnim Visa karticama Zagrebačke banke

Karticom - Do 12 rata bez kamata
● Premium Visa, Diners te Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb, Erste banke, Istarske Kreditne Banke Umag, Hrvatske poštanske Banke, Kent Banke, Agram Banke i Slatinske Banke

Karticom - Jednokratno
● Svim ostalim Visa, Maestro, MasterCard, Diners, prepaid, debitnim i kreditnim karticama

KeksPay
Korisnici KeksPay aplikacije mogu skenirati QR kod koji će im se prikazati na ekranu i tako jednostavno napraviti uplatu narudžbe.

Aircash
Korisnici Aircash aplikacije mogu skenirati QR kod koji će im se prikazati na ekranu i tako jednostavno napraviti uplatu narudžbe.

Virmasnko plaćanje
Opća uplatnica u pošti, banci, Fini, internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, Tisak, iNovine, Konzum, benzinske crpke Crodux i Petrol



4. - Dodatni troškovi

Eventualne troškove carinjenja i poreza snosi poslovni korisnik. Carina se obračunava nakon što proizvod dođe u Republiku Hrvatsku te samim time troškovi carinjenja nisu uračunati u ukupne cijene koju poslovni korisnik uplaćuje za proizvode na račun DOPI GRUPAe ukoliko nije drugačije navedeno u ponudi koju prije realizacije narudžbe je poslala DOPI GRUPA.

Detalje o troškovima carine molimo sa provjerite na stranici www.carina.hr ili Vama najbližoj carinarnici.
Sve kupljene proizvode poslovni korisnik bira i naručuje te uvozi na svoju sigurnost. Smatra se da je poslovni korisnik upoznat s Zakonom o carini.

DOPI GRUPA nije odgovorna za moguće dodatne troškove kao što su lokalne takse i uvozne naknade ukoliko one postoje za proizvod koji se naručuje.

Hrvatska pošta može poslovnom korisniku naplatiti naknadu za kontrolni pregled pošiljke po važećem cjeniku Hrvatske pošte.



5. - Pravo na povrat sredstava - kašnjenje u isporuci

Poslovni korisnik je dužan po isteku 25. dana od dana kada je dobio potvrdu da je naša usluga obavljena, prijaviti kašnjenje u dostavi ukoliko ne primi proizvod. Razlog tomu je što većina proizvoda dolazi unutar 30 dana te prodavači na eBayu odnosno AliExpressu preko kojih DOPI GRUPA posreduje zahtijevaju da se prijavi kašnjenje u dostavi. Ukoliko kupac nije prijavio u roku 45 dana od dana provođenja narudžbe kašnjenje u dostavi, DOPI GRUPA će smatrati da je poslovnom korisniku proizvod stigao te naknade reklamacije u isporuci proizvoda neće uvažiti. Kašnjenje u dostavi se prijavljuje isključivo putem gumba “Prijavi problem” unutar detalja narudžbe na webshop aplikaciji za naručivanje.

Poslovnom korisniku se po isteku 30. dana od dana provođenja narudžbe šalje obavijest i molba za dodatno čekanje isporuke proizvoda u novom razumnom roku. Ukoliko se poslovni korisnik s tim složi, određuje se novi krajnji termin dostave. U protivnom, odmah se vraćaju uplaćena sredstva poslovnom korisniku sukladno u iznosu definiranim ovim Uvjetima.
U navedene rokove nije uključeno zadržavanje na carini i pošti.

Ukoliko poslovni korisnik ne podigne pošiljku u pošti ili carini, paket se vraća prodavaču.
Ako se nezaprimljeni proizvod vrati prodavaču, kupac ima pravo na povrat novaca za taj proizvod umanjen za povratnu cijenu poštarine.

Poslovnom korisniku se vraća uplaćeni iznos u slučajevima kašnjenja u isporuci po slijedećim kriterijima;

Kada poslovni korisnik traži povrat sredstava za sve prozivoda u narudžbi – 100% iznos prozivoda + 70% iznosa plaćene naknade osiguranja
Kada je više različitih proizvoda u narudžbi a poslovni korisnik traži povrat sredstava za 1 ili više proizvoda ( ne sve ) – 100% iznos proizvoda + iznos razlike naknade osiguranja koju bi platio da je naručio samo proizvod/e iz narudžbe koje ne želi vratiti.
U slučaju da poslovni korisnik nije suglasan s cijenom "checkpoint shipping" usluge koju dobije nakon kreiranja narudžbe, naplaćuje mu se naknada u iznosu naknade osiguranja s obzirom da mu je DOPI GRUPA pružila uslugu pregleda narudžbe, utvrđivanje dostupnosti i provjere troškova dostave iz partnerskih skladišta u Hrvatsku.
Poslovnom korisniku se ne naplaćuje naknada za povrat uplate.
DOPI GRUPA se obvezuje poslovnom korisniku proslijediti povrate novaca u što kraćem roku.
DOPI GRUPA nije dužna izvršiti povrat novaca ukoliko se poslovni korisnik nije pridržavao svojih obveza iz ovih Uvjeta.



6. - Jednostrani raskid Ugovora - unutar 14 dana od dana isporuke

Poslovni korisnik bez ikakvog razloga može vratiti proizvod trgovcu u roku 14 dana od dana predaje proizvoda poslovnom korisniku. Sve eventualne troškove povratnog slanja snosi poslovni korisnik. Proizvod koji se vraća trgovcu mora biti nekorišten te u originalnom pakiranju. Poslovni korisnik ima pravo na povrat sredstava ili slanje novog proizvoda nakon što trgovac zaprimi paket.

Poslovni korisnik je dužan vratiti proizvod trgovcu ukoliko želi ostvariti pravo na povrat novaca. Trgovci ponekad mogu pristati na pravo povrata novaca bez potrebe za slanjem proizvoda nazad prodavaču te takvu odluku može dati samo trgovac.
Da bi poslovni korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti DOPI GRUPA-u o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na DOPI GRUPA d.o.o., p.p. 118, 31000 Osijek), ili koristeći kontakt obrazac, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Poslovni korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju poslovni korisnik će biti obaviješten. Tablicu s postotcima umanjenje cijene proizvoda možete pronaći ovdje.
Registrirani poslovni korisnici u webshop aplikaciji imaju pravo zatražiti pisanim putem deaktivaciju korisničkih računa bez plaćanja dodatnih troškova.



7. - Reklamacije i zamjene

Nakon ispunjene opravdane reklamacije, prvenstveno poslovni korisnik bira način na koji će ona biti riješena. DOPI GRUPA je uvijek na strani poslovnog korisnika u slučajevima reklamacije te zastupa interese poslovnog korisnika i napraviti će sve potrebne korake i predradnje kako bi poslovni korisnik ostvario povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. DOPI GRUPA je i u ovim slučajevima posrednik i reklamira proizvod u ime poslovnog korisnika. DOPI GRUPA potražuje sredstva od trgovca na račun tvrtke te nakon konačne odluke poslovnog korisnika prosljeđuje vraćeni novac na račun poslovnog korisnika odnosno ponovno naručuje željeni proizvod zavisno o želji poslovnog korisnika.

DOPI GRUPA savjetuje kupce u vezi reklamacija te obavlja kompletan proces reklamacije prodavaču u ime kupca. DOPI GRUPA obvezuje se postići maksimum za kupca oslanjajući se na znanje, pravila internet kupovine, iskustvo i ugled među prodavačima.



8. - Materijali nedostaci

Nedostatak postoji:

- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
- ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
- ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.


Nedostaci za koje trgovac ne odgovara:

Trgovac ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati,
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.



9. - Zaštita podataka

DOPI GRUPA se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika webshop aplikacije te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima. DOPI GRUPA može prikupljati osobne poslovnog korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste poslovni korisnik dobrovoljno dostavi DOPI GRUPAi.

DOPI GRUPA će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva poslovnog korisnika kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga DOPI GRUPAe. DOPI GRUPA prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o poslovnim korisnicima koji se odnose na način uporabe webshop aplikacije bez otkrivanja identiteta poslovnog korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta poslovnog korisnika.

DOPI GRUPA prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) poslovnog korisnika ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetskog servisa. DOPI GRUPA će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja webshop aplikacije od strane poslovnog korisnika među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke DOPI GRUPA će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog poslovnog korisnika.



10. - Komunikacija s poslovnim korisnicima

Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas DOPI GRUPA u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Poslovni korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.
Na vrh