Pravdanje troškova

Većini poslovnih korisnika, eBay ili AliExpress nisu nepoznanica te u privatnom angažmanu već sigurno naručuju za svoje potrebe proizvode s eBaya ili AliExpressa. No kako to napraviti kao poslovni korisnik, tu nastaje problem kojeg s nama vrlo lako možete riješiti.
Kao poslovni korisnik, od nas zaprimate račun za plaćene proizvode koji knjižite u trošak a eventualne troškove carinjenja uplaćujete direktno u državni proračun ili špediterskoj službi na poslovni račun (ovisno kako roba dolazi na isporuku).

Kupljene proizvode možete koristiti za vlastite potrebe poslovanja ili za daljnju distribuciju.


Postupak naručivanja i plaćanja od strane malih, srednjih i većih tvrtki te obrta, udruga i zadruga:
1. - Pronaći željene proizvode na našoj webshop aplikaciji.
2. - Potrebno je izvršiti registraciju u webshop aplikaciju za naručivanje kao poslovni korisnik i kreirati narudžbu.
3. - Naši administratori nakon odobravanja narudžbe na email će vam poslati podatke za plaćanje narudžbe.
4. - Vršite plaćanje (više o načini plaćanja saznajte ovdje).
5. - Po zaprimljenoj uplati radimo prijenos sredstava do prodavača.
6. - Izrađujemo potrebnu dokumentaciju za narudžbu te vam na email i putem pošte šaljemo račun i ostalu dokumentaciju vaše narudžbe.
7. - Carinjenje
a) proizvodi koji nisu podložni carinjenju (saznajte koji su to proizvodi ovdje) idu odmah na isporuku.
b) proizvodi koji su podložni carinjenju će biti zadržani od strane Hrvatske pošte ili DHLa te ćete zaprimiti poziv na carinjenje od nadležne službe po kojem je potrebno postupati s naše strane. Po zaprimljenom pozivu apeliramo poslovne korisnike da nas kontaktiraju kako bi jednostavnije i brže završili postupak carinjenja.
Nakon plaćanja carinskih troškova, roba ide na isporuku.

Postupak naručivanja i plaćanja od strane državnih ustanova:
1. - Pronaći željene proizvode na našoj webshop aplikaciji.
2. - Potrebno je izvršiti registraciju u webshop aplikaciju za naručivanje kao poslovni korisnik i kreirati narudžbu.
3. - Naši administratori će kreirati ponudu sa svim troškovima i poslati na vaš email.
4. - Jedan bitan korak kod ovakvih korisnika je narudžbenica. Ako vaša ustanova ima pravilnik za plaćanje putem narudžbenice, molimo vas na osnovu zaprimljene ponude, dostavite nam narudžbenicu. Obratite pažnju na uvjete plaćanja u ponudi te na osnovu tih uvjeta kreirajte narudžbenicu.
5. - Po zaprimljenoj uplati ili narudžbenici, radimo prijenos sredstava do prodavača.
6. - Izrađujemo potrebnu dokumentaciju za narudžbu te vam na email i putem pošte šaljemo FINA eRačun i ostalu dokumentaciju vaše narudžbe.
7. - Vršite plaćanje (više o načini plaćanja saznajte ovdje).
8. - Carinjenje
a) proizvodi koji nisu podložni carinjenju (saznajte koji su to proizvodi ovdje) idu odmah na isporuku.
b) proizvodi koji su podložni carinjenju će biti zadržani od strane Hrvatske pošte ili DHLa te ćemo u vaše ime izvršiti uvozno carinjenje.
Nakon završetka carinskog postupka, roba ide na isporuku.


Svi zainteresirani poslovni korisnici koji žele putem nas izvršiti narudžbu ili se informirati oko određenih detalja, molimo da nas kontaktiraju. Također predlažemo da pregledate bazu poslovnih korisnika koji redovite koriste našu webshop aplikaciju za naručivanje.

Na vrh